Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απρίλιος, 2008

Ο γρίφος του Einstein

Το είχα λάβει παλιά με mail ως τροφή για σκέψη. Το βρήκα μπροστά μου στην εκκαθάριση των mail μου και είπα να το αναρτήσω. Δεν είμαι σίγουρος ότι το quiz έτσι όπως έχει τεθεί, κρίνοντας και από τις μάρκες των τσιγάρων το έχει γράψει ο διάσημος επιστήμονας. Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι το βάζω ως μία προσπάθεια ενεργοποίησης των νευρώνων των αγαπητών φίλων που διαβάζουν το blog μου. Εμπρός αναλύσετε και συνθέσετε. Η δύναμη είναι στο μυαλό όπως έλεγε και ο Francis Bacon ενώ ο Nietzsche το πάει πιο πέρα: Η δύναμη είναι στην βούληση (!!! είναι το θέμα της επόμενης εργασίας μου) Ιδού: Ο ΓΡΙΦΟΣ ΤΟΥ EINSTEIN Υπάρχουν 5 σπίτια, 5 διαφορετικών χρωμάτων. Σε κάθε ένα σπίτι ζει ένας άνθρωπος διαφορετικής εθνικότητας. Οι 5 ιδιοκτήτες πίνουν ένα συγκεκριμένο είδος ποτού, καπνίζουν μια συγκεκριμένη μάρκα τσιγάρων και έχουν ένα συγκεκριμένο κατοικίδιο ζώο. Όλοι έχουν μεταξύ τους διαφορετικά κατοικίδια ζώα, διαφορετικές μάρκες τσιγάρων και διαφορετικά είδη ποτών. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ: ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ Ψ

Το κοινωνικό συμβόλαιο: Hobbes εναντίον Locke

«... να διαθέσω τη δικαιοσύνη και την αιδημοσύνη Μεταξύ των ανθρώπων ήν να την διανείμω σε όλους;» «Σε όλους» είπε ο Ζεύς, «και όλοι να μετέχουν Γιατί, αν ολίγοι μετέχουν σε αυτές Είναι αδύνατον να υπάρξουν πόλεις » Πλάτωνας «Από αυτά φανερώνεται ότι η πόλις είναι κάτι κατά φύσιν, Και ότι ο άνθρωπος είναι από την φύση του πολιτικό ζώον » Αριστοτέλης Εισαγωγή Υπήρξε μία ανάγκη να βρεθεί ένας τρόπος ώστε η πολιτική εξουσία του κυβερνώντος και η πολιτική υποχρέωση του κυβερνώμενου να νομιμοποιηθούν. Να υπάρξει ένα σύνολο κανόνων κοινά αποδεκτών που να έχουν συμφωνηθεί εκατέρωθεν και να διέπουν τις μεταξύ των σχέσεις, υποχρεώσεις και δεσμεύσεις. Παρά το γεγονός ότι αρκετοί στοχαστές από την εποχή των Πλάτωνα (427-347 π.Χ) και Αριστοτέλη (384-322 π.Χ) προσπάθησαν να οριοθετήσουν την ανάγκη ύπαρξης της πολιτικής κοινωνίας, όλες οι θεωρίες αναφορικά με τον τεχνητό τρόπο παραγωγής της πολιτικής κοινωνίας μέσω μίας συνθήκης δεν υπήρξαν αρκούντως επεξεργασμένες και