tag:blogger.com,1999:blog-20006165.post6625388655012621376..comments2023-10-31T12:30:48.862+02:00Comments on Christos B blog: Από τον Picasso στον κακο-Miro (συνέχεια από το προηγούμενο)Christos Bouras bloghttp://www.blogger.com/profile/16080391813589057650noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-20006165.post-76205203169990511882008-02-27T22:00:00.000+02:002008-02-27T22:00:00.000+02:00εδώ σε βρίσκω αδελφέ ολίγον πίσω στη ζωγραφικήμελέ...εδώ σε βρίσκω αδελφέ ολίγον πίσω στη ζωγραφική<BR/><BR/>μελέτησε τι προσπαθούσε να πετύχει ο Σεζάν και μετά μελέτησε κυβισμό θεωρητικά. Ύστερα ξανακοίτα τα έργα του Πικάσο<BR/><BR/>(free tip)aalouhttps://www.blogger.com/profile/12228233681834678006noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20006165.post-78423463411964161452008-02-06T13:01:00.000+02:002008-02-06T13:01:00.000+02:00Χαμογέλασα διαβάζοντας το κείμενό σου, όχι γιατί δ...Χαμογέλασα διαβάζοντας το κείμενό σου, όχι γιατί δεν σου αρέσει ο Miro, ενώ εμένα είναι ο αγαπημένος μου. Χαμογέλασα σκεπτόμενη πόσο διαφορετικά συναισθήματα δημιουργούν τα ίδια έργα σε διαφορετικούς ανθρώπους. (αυτό επεκτείνεται και σε άλλους τομείς της ζωής εκτός τέχνης βέβαια)<BR/>Σε εμένα κατά μεγάλο ποσοστό ήταν η τέχνη του Miro με έκανε να ενδιαφερθώ για την τέχνη γενικότερα. <BR/>Αριθμώντας αντίθετα τους ορισμούς, ξεκινώντας από "Έργο τέχνης - αυτό που γίνεται πηγή καθαρής απόλαυσης του κάλλους και της ομορφιάς που ευαισθητοποιεί" φαίνεται ότι σε εμένα τα έργα του Miro λειτούργησαν ακριβώς έτσι - εδώ γίνεται φανερή η υποκειμενικότητα "του κάλλους και της ομορφιάς" που γράφεις.<BR/>Συνεχίζοντας με το "Τέχνη - κάθε δραστηριότητα σύνθεσης που απαιτεί δεξιοτεχνία" έχω να πω ότι πολλά φαινομενικά "απλά" ή "εύκολα" έργα κρύβουν μεγάλης διάρκειας μελέτη πάνω στο θέμα. Η δεξιοτεχνία δεν έγκειται (κατά τη γνώμη μου πάντα) μόνο στο τεχνικό μέρος, αλλά και στην προετοιμασία που απαιτείται για να ξεκινήσει η αποτύπωση της σκέψης στον καμβά.<BR/><BR/>Αυτά!hnikolhttps://www.blogger.com/profile/17173309628553696624noreply@blogger.com