Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Από τον ασφαλή καναπέ μου βλέπω να φλέγεται ...

Παρακολουθώντας από τον καναπέ μου, ασφαλής, την οικολογική καταστροφή της χώρας μας νιώθω την ανάγκη σε αυτόν των κυκεώνα εικόνων και παρα- πληροφοριών να εκφράσω κάποιες απορίες και να τις μοιραστώ με τους λίγους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου.
Ποιος φταίει για τις φωτιές;

1) Η υψηλή θερμοκρασία διότι είμαστε και κοντά στην Αφρική.

2) Οι αέρηδες. Πολλά τα μποφόρ (μονάδα μέτρησης της ταχύτητας των ανέμων). Με το φτωχό μου το μυαλό αναρωτιέμαι (όπως θα έλεγε και ο καλός δημοσιογράφος κ. Πανούτσος) γιατί άραγε δεν καίγονται και οι Κυκλάδες, που φυσάει πολύ. Α! (Επεξήγηση) διότι εκεί μπορούν να χτίζουν χωρίς πρόβλημα.

3) Οι οικοπεδοφάγοι (ενδημικό οικόσιτο παράσιτο των πόλεων που τρέφεται με χλωροφύλλη και παράγει ακαθαρσίες που αποκαλούνται μπάζα, τσιμέντα, σκυρόδεμα κλπ). Που πας ρε Χαραλάμπη να κτίσεις στην κορυφή του Πάρνωνα? Η Ψαρού είναι πιο κοντά.

4) Η κυβερνητική ανοργανωσιά - feature της ελληνικής διακυβέρνησης από την εποχή του Καποδίστρια. Ε! δεν πρέπει να μας προκαλεί απορία. Εξάλλου (άλλη επεξήγηση) και μόνο η υιοθέτηση της ονομασίας του Καποδίστρια, αρά και της ανοργανωσιάς που φέρει (βλέπε παραπάνω), στην Τοπική αυτοδιοίκηση μέσω τους γνωστού Σχεδίου, σημαίνει ότι και οι τοπικοί άρχοντες επίσης ψ.. βροντούν. Κύριε Δήμαρχε αποψίλωση έκανες στον δήμο σου την άνοιξη?

5) Τα ξένα δάχτυλα (εκ της δημοσιογραφικής εκφράσεως "ξένος δάκτυλος"). Ξέρετε Τούρκοι, Σκοπιανοί, Αλβανοί (από τα δεξιά) - Αμερικάνοι, Αγγλοι, Ευρωπαίοι (από τα αριστερά). Εχθροί του λαού. Τι να πεις.

6) Οι Έλληνες τρομοκράτες. Είχα την εντύπωση ότι είναι οικολόγοι. Αν θυμάμαι καλά ο Κουφοντίνας ήταν μελισσοκόμος.

7) οι ξένοι τρομοκράτες (baander mainxof, raf, ερυθρές ταξιαρχίες, Carlo, Κούρδοι, Osama bin Landen κλπ). Κέντρο Τρομοκρατίας η Ελλάδα. Να κάνουν και κάνα συνέδριο βρε παιδί μου σε κάποιο από τα Ολυμπιακά Ακίνητα, να μην μένουν και ανεκμετάλλευτα.

8) Οι οικολόγοι. Οικολογικές οργανώσεις και κόμματα. Η GreenPeace, ο Βεργής, ο Παπανικόλας (ξέρετε ο γραφικός με τα εστιατόρια στην Πανεπιστημίου), Ο ΣΥΡΙΖΑ, τα οικολογικά εστιατόρια κλπ. Όλοι αυτοί φταίνε διότι θέλουν να εκδικηθούν την κυβέρνηση των κατασκευαστών και των εργολάβων για την τσιμεντοποίηση. Και βάζουν φωτιές στα δάση δηλ. κάνουν προβοκάτσια.

9) Οι "πρασινοφρουροί" - είναι εθελοντές που φρουρούν τα δάση. Χτίζουν τσαρδάκια (βλέπε αυθαίρετα) στο δάσος και δουλειά τους είναι φρουρούν το πράσινο, δηλ. το γκαζόν της αυλής στους.

10) οι αλεπούδες και οι λαγοί, των οποίων οι γούνες πιάνουν φωτιά και τρέχοντας να γλυτώσουν την μεταδίδουν σε άλλα μέρη. Σα δεν ντρέπεσαι αλεπουδίτσα με την φουντωτή ουρίτσα. Και εσύ εμπρηστής!!!

11) Τα δένδρα διότι υπάρχουν. Τα κουκουνάρια που σκάνε και η ρητίνη των πεύκων που βγαίνει από αυτά λόγω της ζέστης. Γιατί κακόμοιρα δενδράκια δεν κρατάτε την ρητίνη μέσα σας? Δεν ξέρετε ότι αυτό θα σας κάψει?

12) Οι πυροσβέστες που δεν κατέχουν τον νόμο της σχετικότητας ώστε να μπορούν να είναι ταυτόχρονα σε 15 μεριές.

13) Οι εθελοντές πυροσβέστες διότι δεν τους μονιμοποίησε ο κ. Παυλόπουλος.

14) Τα canadair γιατί είναι δεν πετούν το βράδυ και δεν έχουν ανταλλακτικά. Ο καλός φίλος Sarkozy σκάρτο πράγμα μας πουλά. Ελλάς - Γαλλία συμμαχία!!!

15) Τα ρώσικα πυροσβεστικά διότι άργησε να τα στείλει ο κ. Putin. Ε! Πωλητής είναι, έκανε και ένα παζαράκι.

17) Οι μετανάστες (Αλβανοί, Ουκρανοί, Πακιστανοί, Κούρδοι, Μπαγκλαντεσιανοί κλπ.) που γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης στα χωράφια. Βρε συ, δεν ντρέπεσαι. Το ψωμάκι που τρως εδώ το καις?

18) τα κοράκια, βλέπε τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι, που αντί να πιάσουν κάνα κουβά με νερό και να βοηθήσουν, πανικοβάλλουν τον κόσμο (δήθεν τον προστατεύουν και τον κινητοποιούν λένε οι ίδιοι) και κατηγορούν τους πάντες, ως δικαστές, για την φωτιά.

19) Η Ευρωπαική Ένωση διότι δεν πιέζει την Ελληνική Κυβέρνηση να λάβει μέτρα για το περιβάλλον.

20) Οι Έλληνες πολιτικοί (ενδημικό οικόσιτο παράσιτο των πόλεων που τρέφεται με ψήφους, αναγνωρισιμότητα, μεγαλοϊδεατισμό και παράγει υποσχέσεις, ψέματα, βλακεία και περιουσία για αυτούς και τους ημετέρους τους.

21) Η εκκλησία. Διότι δεν πιάνουν οι προσευχές, οι παρακλήσεις κλπ. Μάλλον θα έχουν δια ρίξει τις σχέσεις τους με τον Θεό. Τους είδα να κρατάν τις εικόνες και τους σταυρούς μπροστά από την φωτιά και αυτή να μην σταματάει. Αχ την Αθεόφοβη.

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Όλοι εμείς φταίμε διότι δεν έχουν σεβασμό στο περιβάλλον. Διότι Είμαστε "ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ". Και για τους μη κατέχοντες δίνω τον ορισμό του Mancur Olson από το βιβλίο του Douglas North: "Ένα λογικό άτομο δεν θα υποστεί το κόστος συμμετοχής σε κινητοποιήσεις μεγάλων ομάδων όταν έχει την δυνατότητα να απολαμβάνει οφέλη με τον να είναι δωρέαν επιβάτης".

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ. ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ.

North Douglass, Δομή και Μεταβολές στην Οικονομική Ιστορία, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα 2000.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
use your couch as your symptom and love it.
http://www.youtube.com/watch?v=2462d3iffWA
Ο χρήστης Unknown είπε…
Κι όμως κάποιοι από αυτούς πραγματικά φταίνε για τις πυρκαγιές και σίγουρα αυτοί δεν είναι οι αλεπούδες.

Σε πολιτικό επίπεδο φταίει ο έλληνας δωρεάν επιβάτης και συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου σου.

Υπάρχουν όμως και πραγματικές ευθύνες ακόμα και ποινικές.

Το δυστυχημα είναι οτι στη χώρα μας το πολιτικό σύστημα / κατεστημένο έχει δομηθεί προσεκτικά ώστε να ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ την περίπτωση να αποδοθούν πραγματικές ευθύνες σε πρόσωπα.

Και κατα τη γνώμη μου αυτό είναι κομβικό σημείο ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε