Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μία παράσταση που να ΜΗΝ πας

Τετάρτη απόγευμα αποφάσισα να πάω θέατρο, εμπορικό θέατρο.

ΜΠΑΜΠΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΜΑΥΡΗ ΚΩΜΩΔΙΑ των Αλέξανδρου Ρήγα, Δημήτρη Αποστόλου
Θέατρο ΗΒΗ
Σαρρή 27, Ψυρρή, 210-3215127Απογ.: Σάβ. (λαϊκή), Κυρ., 6.15 μ.μ., Βραδ.: Τετ. 8.15 μ.μ., Πέμ., Παρ., Σάβ., Κυρ. 9.15 μ.μ. € 24,00, λαϊκή-φοιτ.: € 18,00. Διάρκεια 150΄.

Εκτιμώντας τους σεναριογράφους από τις έξυπνες δουλειές που είχαν κάνει στην τηλεόραση έκρινα ότι θα άξιζε ο κόπος να δώ μία θεατρική παράσταση τους. Όμως:
Εν αρχή είναι τα λεφτά. 24 Ευρά είναι πολλά, αλλά ας είναι τουλάχιστον έχει εντυπωσιακά σκηνικά. Ε να πληρωθούν και οι σκηνογράφοι (οι μόνοι που το αξίζουν). Εν συνεχεία το χάος. Ουρλιαχτά, συμμετέχοντες που δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα γέλια επί σκηνής (προσβάλλοντας τους ανθρώπους που τους παρακολουθούν), να πηγαινοέρχονται σαματι και τους έχουν βάλει νέφτι (ξέρετε που), αλλοπαρμένες τηλεοπτικές περσόνες οι οποίες αναπαράγουν τον εαυτό τους όπως η γρίπη των πουλερικών, ουρλιαχτά (πολλαπλά), θόρυβος. Όσον αφορά το κείμενο: τηλεοπτικού σίριαλ συνοθύλευμα με κακόγουστες ατάκες παρμένες από το Internet, από διαφημίσεις (που δε κοτ νταουν, το κατσαρώνουμε το κανταιφι κ.α.). Όσο για το κοινό... ε εκεί είναι όλα τα λεφτά. Θεοπούλες με ξασμένο μαλλί που χαχανίζανε σε κάθε κουταμάρα, κοινό ριάλιτυ που χειροκροτούσε τους συμμετέχοντες σε κάθε ακροβατικό που έκαναν, θαμώνες σκυλάδικων που χτυπιόντουσαν όσαν να βλέπαν τον Ρουβά, παρακολουθητές πρωινών εκπομπών που είχαν βάλει ότι κακόγουστο είχαν και ήρθαν να δούν το πανηγύρι και κάποιοι βλάκες σαν και εμάς που τα κλαίγαμε τα ευράκια μας. Όσον αφορά το σενάριο αμά το δίναν στον Πρετεντέρη (τον μπαμπά) ή τον Σακελάριο θα το χρησιμοποιούσε στο τζάκι για να ζεσταθεί.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΧΡΗΣΤΟ ΑΜΑ ΔΕΝ Σ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΙΨΕΝ.ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΣΑΙ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ Κ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΡΥ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΧΡΗΣΤΟ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΦΕΤΟΣ (ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ).

THANX ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΒΗ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ καλό κείμενο, γέλασα πολύ. Και εγω που νόμιζα πως η παρασταση μπορεί να άξιζε...αν και λόγω απόστασης μαλλον δεν θα την έβλεπα. Μου αρέσει πολύ το στυλ γραφής...απολύτως βιτριολικό

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε