Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγγλόφωνο Ελληνικό Rock.... με Έλληνα ηχολήπτη.

Η σύναξη της αγγλόφωνης Ελληνικής Rock πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 7 Απριλίου στο πολυχώρο (πρώην(?) "έντεχνο" σκυλάδικο) Κεραμεικός. Πρωταγωνιστές με σειρά εμφάνισης Film (http://www.filmband.gr/start.html), Closer (http://www.soundmag.gr/closer/) και Raining Pleasure (λυπάμαι αλλά δεν βρήκα σχετικό ιστοχώρο).
Με εισιτήριο... το εισιτήριο των 18 Ευρώ (κατά Virgin) και 20 Ευρώ (κατά Ελευθερουδάκη - γιατί άραγε είναι πιο ακριβό το εισιτήριο στο βιβλιοπωλείο της Eurovision? Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να λαμβάνουν μίζα για τα εισιτήρια που πωλούσαν χωρίς να ενημερώνουν το κοινό? ε?), εισήλθαμε στο "Ναό" του Κεραμεικού.
Ναί, Ναί "Ναός". Και τί "Ναός". "Ναός" Ηδονής (κάτι σαν το "Σταρ" της Αγίου Κωνσταντίνου) όπου την δεκαετία του '70 βοήθησε σημαντικά στην "σεξουαλική" αφύπνιση των νεαρών Αθηναίων μέσω της προβολής των αμίμητων δημιουργημάτων του «μεγάλου» σκηνοθέτη Berto (για τους μη γνωρίζοντες το αφήνω ως άσκηση αναζήτησης στο διαδίκτυο). Αλλά και ως "Ναός" μουσικής πανδαισίας (καμία σχέση με το Megaron Plus sponsored by dolnet) όπου πέρυσι φιλοξενούσε το "γίγαντα" της λαϊκής (όχι αυτή που αγοράζουμε μπρόκολα) μουσικής σκηνής, με rock επιρροές, Γιώργο Μαργαρίτη. Ούφ, τα είπα όλα για την ιστορία του χώρου.
Ας πάμε στα της συναυλίας Πρώτοι άνοιξαν τον χορό οι Film. Τους θυμόμουν από την συναυλία των Placebo τον Σεπτέμβρη του 2003. Μου είχαν κάνει καλή εντύπωση και μου είχε αποτυπωθεί στο μυαλό το κομμάτι τους Jokulhaup (θα δείτε το videoclip στο πολύ καλό site του συγκροτήματος). Όμως φευ. Όλη η καλή διάθεση εξανεμίστηκε όταν άρχισαν να παίζουν. Παρά το πολύ ωραίο ντύσιμο, το ολίγον θεατρινίστικο αλλά σωστό στήσιμο του συγκροτήματος και την πολύ καλή φωνή της Ελένης Τζαβάρα ο ήχος ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις νότα. Ένας θόρυβος τον οποίο ενίσχυαν οι παραμορφώσεις. Μάλλον ήταν Έλληνας ο ηχολήπτης, ώ! τι λύπη μας. Και αυτοί να φανταστείτε ακούστηκαν καλύτερα από όλους και αυτό γιατί είχαν ένα μπάσο και μία κιθάρα. Δεν έπαιξαν όμως το προαναφερθέν κομμάτι και με απογοήτευσαν. Αν και δεν νομίζω να το αναγνώριζα μέσα στην βαβούρα και τον ορυμαγδό. Μετά έγινε το έλα να δεις.
Closer. Ανέβηκαν 7 νοματαίοι απάνω στην σκηνή. Ο ορισμός του θορύβου. Η προηγούμενη εντύπωση μου από το Rockwave του 1998 ήταν καλή. Όμως στον Κεραμεικό τα κομμάτια τους ακούγονταν τραγικά. Τρεις κιθάρες, μπάσο και βιολί (κρίμα για τον πολύ καλό βιολιστή του οποίου οι εισαγωγές στα τραγούδια κυριολεκτικά καταστράφηκαν από τον ηχολήπτη) - μαζί με τους συνεχείς μικροφωνισμούς προκαλούσαν αν μη τι άλλο εκφράσεις δυσαρέσκειας σε όλους (φαντάζομαι) τους θεατές. Ειδικά δε αν αποφάσιζε να τραγουδήσει ο μπασίστας (τι το θελες καημένε!) του οποίου οι λαρυγγισμοί έφερναν ανάμεσα σε άλλους "κορυφαίους" μπασίστες - τραγουδιστές - βλέπε: Tom Araya (για τους γνωρίζοντες το "αηδόνι" των Slayer) και Lemmy Kilmister (ουδέν σχόλιο).
Και φτάνουμε στους Raining Pleasure. Είχε πάει 12 και είχαμε κουραστεί όλοι. Το ζήτημα ήταν πλέον: Άντε παίξτε και εσείς στην βαβούρα σας να φύγουμε. Το θέμα ήταν ότι οι Pleasure την είχαν ψυλλιαστεί την κακοτεχνία αλλά παρά το διάλειμμα που έκαναν μετά το πρώτο κομμάτι για να συμμαζέψουν τον ήχο, αποφάσισαν ότι δεν γίνεται τίποτα και είπαν ότι ήταν να πουν και τους αποχαιρετίσαμε πριν μας αποχαιρετίσουν.
Πάντως πέρα από τα hitακια, καλό ήταν και το καινούριο κομμάτι. Επειδή από την βαβούρα δεν καταλαβαίναμε γρι στίχο αποφάσισε ο Vassilikos να σηκώσει ένα πλακάτ με τον τίτλο του τραγουδιού: Burn down the church. Ε ρε μία Espresso που σας χρειάζεται βρε αθεόφοβοι.
Α! ανέβηκε να τραγουδήσει μαζί τους και η Πασπαλά. Κρίμα που δεν έπαιξαν τίποτα από το Reflections. Πάντως εγώ θα το πω και ας κριθώ στο πυρ το τηλεοπτικό το εξώτερο. Ο καλύτερος ήχος που έχω ακούσει από live των Raining Pleasure είναι αυτό στο ρε - αλήτη του Αντένα το Φαμέ στορί. Μπας και ήταν κονσέρβα?
Άντε και για καλύτερα το καλοκαίρι (Roger Waters, Franz Ferdinand, Depeche, New Order).

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έλληνας ή όχι η αλήθεια είναι ότι ο ηχολήπτης ήταν άσχετος. Αλλά και το όλο στήσιμο ήταν πρόχειρο. Καλά ο ηχολήπτης δεν τα έπαιρνε ... το συγκρότημα δεν έκανε ένα soundcheck??? Έτσι για να δούνε και αυτοί πώς ακούγονται στην αίθουσα... Αν το κάνανε αυτό νομίζω θα καταλάβαιναν και οι ίδιοι ότι ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ. Είδικά το session των Closer ήταν βασανιστικό ... $#%^&$%#@$!@#

Site δεν έχει ο Κεραμικός;;; Να γράψουμε και σε αυτούς κανένα παράπονο μήπως και...(μήπως και τί ;;; ξέρω κι εγώ;;;)
Ο χρήστης J. είπε…
Πάντως χθες ο ηχολήπτης στους Simple Minds ήταν πολύ καλός... ΄Αντε και στους New Order. Και μία ανακοίνωση, αν μου επιτρέπετε: Αρχίζουμε new blog in town, ένα σατυρικό-ανατρεπτικό αντίδοτο στην χαζοπαραθυρίτιδα που έχει σκοτώσει την ελληνική τηλεόραση. Τίτλος "Αφήστε με να ολοκληρώσω" και διεύθυνση http://oloklirono.blogspot.com Υποσχόμαστε καυστικά σχόλια και πολύ καλές φωτογραφίες, ζητούμε σχόλια, παρατηρήσεις, κριτική και ό,τι θέλει ο κάθε σκεπτόμενος blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε