Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ζωή καρκινοβατεί (send by email)

Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο e-mail έχει μπει στην λίστα των hoax και έχει διαψευστεί από το Αντικαρκινικό Τμήμα του Νοσοκομείου JOHN HOPKINS, κάποια από τα θέματα τα οποία θίγει έχουν ένα ενδιαφέρον και είναι γενικά αλήθη.
Σαν προστασία έναντι της βλάβης του μηχανισμού προτείνονται τα παρακάτω:
[1] Μην αφήνετε το άγχος να σας κυριεύει.
[2] Ξεφύγετε από την μολυσμένη ατμόσφαιρα όσο πιό συχνά μπορείτε.
[3] Μην αφήνετε τον εαυτό σας να καταβάλλεται από στεναχώρια ότι και εάν σας έχει τύχει.
[4] Κάνετε Sex.
[5] Χρησιμοποιείτε τα πόδια σας για περπάτημα - όχι τρέξιμο. Περπατάτε εάν μπορείτε περί τα 2 Km την ημέρα.
[6] Οσοι έχετε κήπο ή χωράφι , καλλιεργείστε λαχανικά και εάν δεν μπορείτε οι ίδιοι βάλτε κάποιον να το κάνει. Και οικονομία κάνεις και καλύτερα τρως.
[7] Εάν αισθάνεστε κουρασμένοι, μήν χρησιμοποιείτε φαρμακευτικά σκευάσματα αύξησης απόδοσης, πάρτε άδεια ή κοιμηθείτε. Η μακρόχρονη αίσθηση κούρασης χαλάει το μηχανισμό.
[8] Μην αποφεύγετε το ίδρωμα το καλοκαίρι. Ο ιδρώτας διώχνει τοξίνες. Η ζωή με κλιματισμό εμποδίζει το φυσικό καθάρισμα του οργανισμού. Να χρησιμοποιείτε τον κλιματισμό με μέτρο.
[9] Γενικά να "ακούτε" το σώμα σας. Οποιαδήποτε επιμένουσα μεταβολή σε αυτά που κάνετε και αισθάνεστε καθημερινά είναι ύποπτη.
[10] Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε άλλα σκευάσματα που προσδίδουν νεανική εμφάνιση, προκαλούν βλάβη στο πάγκρεας και με μακροχρόνια χρήση βλάβη του μηχανισμού.
[11] Οι εύσωμοι και υπέρβαροι να μην χρησιμοποιούν σκευάσματα αδυνατίσματος. Προκαλούν επίσης βλάβη του μηχανισμού λόγω μεταβολής του μεταβολισμού.
[12] Αποφύγετε όσο μπορείτε την παραμονή σε χώρους με πέραν του ενός ασύρματου εκπομπού από την περιοχή 2.5 GHz και άνω


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

ΕισαγωγήΟ J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης;[1]» Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση[2]». Ο δε D. Nicholas[3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα[4]». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων[5]».Σκοπός αυτής της εργασίας ε…

Η βυζαντινή κοινωνική διαστρωμάτωση

Εισαγωγή
Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία (330-1453) υπήρξε μία από τις πλέον μακραίωνες κρατικές δομές στην μέχρι τώρα ανθρώπινη καταγεγραμμένη ιστορία επιβιώνοντας χάρη στον πολιτισμό που είχε αναπτύξει. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του το Βυζάντιο στηρίχθηκε σε ένα συγκεντρωτικό σύστημα εξουσίας στο οποίο ο αυτοκράτορας είχε τον πλήρη έλεγχο. Ήταν ένα σύστημα πανίσχυρης πολιτικής διακυβέρνησης το οποίο μέχρι και τις αρχές του 11ου αιώνα ενεργούσε σε έναν «ενοποιημένο πολιτισμικά χώρο, με δημογραφική επάρκεια, ανεπτυγμένη οικονομία, υψηλού βαθμού κοινωνική και πολιτική οργάνωση και πολλούς εγγράμματους ανθρώπους ».
Η βυζαντινή αυτοκρατορία διακρίνεται από τους ιστορικούς τους Βυζαντίου σε τρεις περιόδους: Την Πρώιμη που άρχεται το 330 με την μεταφορά της πρωτεύουσας από την Ρώμη στην Κωνσταντινούπολη από τον Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο (324-337 ) έως και το 610 όπου με την ανάληψη της ηγεσίας από τον Ηράκλειο (610-641) επέρχεται η αναδιάρθρωση της αυτοκρατορίας. Την μέση περίοδο από το 610 …

Εμπειριστές και Ορθολογιστές τον 17ο αιώνα

Εισαγωγή

«Από την στιγμή που αμφισβητείς, σκέπτεσαι.
Και αν σκέπτεσαι θα πει πως υπάρχεις»
Καρτέσιος

Κατά τον 17ο αιώνα μεταβάλλονται οι σκοποί και τα ενδιαφέροντα της φιλοσοφίας και συνάδουν με την επικράτηση της νέας επιστήμης. Οι κατακτήσεις της πειραματικής μεθόδου οδήγησαν την επιστήμη στο να αποτελέσει την κύρια δύναμη για την πρόοδο της κοινωνίας. Η φιλοσοφία πλέον ακολουθεί σε δευτερεύον ρόλο και διαμορφώνεται μία νέα σχέση μεταξύ των δύο αυτών διανοητικών κόσμων.
Η επιστήμη αποβάλει την εξάρτηση της από την μεταφυσική τέμνοντας τους δεσμούς της με την φιλοσοφία, συνάπτοντας νέες σχέσεις μαζί της και εξαναγκάζοντας την να την ακολουθεί μετατρεπόμενη σε «θεραπαινίδα της[1]». Η φιλοσοφία μετασχηματίζεται πλέον σε επιστημολογία και «προσπαθεί να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το ανθρώπινο λογικό[2]», έχοντας απολέσει τον μεταφυσικό της λόγο, χάνοντας και το δικαίωμα να καθορίζει την νομοτέλεια του φυσικού γίγνεσθαι.
Στα πλαίσια αυτής της εργασίας θα παρουσιαστεί ο τρόπος …