Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ζωή καρκινοβατεί (send by email)

Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο e-mail έχει μπει στην λίστα των hoax και έχει διαψευστεί από το Αντικαρκινικό Τμήμα του Νοσοκομείου JOHN HOPKINS, κάποια από τα θέματα τα οποία θίγει έχουν ένα ενδιαφέρον και είναι γενικά αλήθη.
Σαν προστασία έναντι της βλάβης του μηχανισμού προτείνονται τα παρακάτω:
[1] Μην αφήνετε το άγχος να σας κυριεύει.
[2] Ξεφύγετε από την μολυσμένη ατμόσφαιρα όσο πιό συχνά μπορείτε.
[3] Μην αφήνετε τον εαυτό σας να καταβάλλεται από στεναχώρια ότι και εάν σας έχει τύχει.
[4] Κάνετε Sex.
[5] Χρησιμοποιείτε τα πόδια σας για περπάτημα - όχι τρέξιμο. Περπατάτε εάν μπορείτε περί τα 2 Km την ημέρα.
[6] Οσοι έχετε κήπο ή χωράφι , καλλιεργείστε λαχανικά και εάν δεν μπορείτε οι ίδιοι βάλτε κάποιον να το κάνει. Και οικονομία κάνεις και καλύτερα τρως.
[7] Εάν αισθάνεστε κουρασμένοι, μήν χρησιμοποιείτε φαρμακευτικά σκευάσματα αύξησης απόδοσης, πάρτε άδεια ή κοιμηθείτε. Η μακρόχρονη αίσθηση κούρασης χαλάει το μηχανισμό.
[8] Μην αποφεύγετε το ίδρωμα το καλοκαίρι. Ο ιδρώτας διώχνει τοξίνες. Η ζωή με κλιματισμό εμποδίζει το φυσικό καθάρισμα του οργανισμού. Να χρησιμοποιείτε τον κλιματισμό με μέτρο.
[9] Γενικά να "ακούτε" το σώμα σας. Οποιαδήποτε επιμένουσα μεταβολή σε αυτά που κάνετε και αισθάνεστε καθημερινά είναι ύποπτη.
[10] Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε άλλα σκευάσματα που προσδίδουν νεανική εμφάνιση, προκαλούν βλάβη στο πάγκρεας και με μακροχρόνια χρήση βλάβη του μηχανισμού.
[11] Οι εύσωμοι και υπέρβαροι να μην χρησιμοποιούν σκευάσματα αδυνατίσματος. Προκαλούν επίσης βλάβη του μηχανισμού λόγω μεταβολής του μεταβολισμού.
[12] Αποφύγετε όσο μπορείτε την παραμονή σε χώρους με πέραν του ενός ασύρματου εκπομπού από την περιοχή 2.5 GHz και άνω


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε