Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όχι άλλα Pins, passwords και καλώδια

Η ψηφιακή εποχή μας έχει αποσυντονίσει τελείως. Τις προάλλες ένας φίλος μου εξέφρασε το παράπονό του για την δυσκολία του πλέον να θυμάται τα τόσα pins και passwords που καλείται να χρησιμοποιεί για να κάνει τις διαδικτυακές εργασίες του.
Pin (Personal Identification Number): κινητό, ΑΤΜ, mobile INTERNET κλπ. Δεν αποτελεί καλή λύση να κάνετε store τα pins των τραπεζών στο κινητό όπως επίσης να μην χρησιμοποιείται ένα pin num για όλα.


Passwords: Τράπεζες, Internet Sites, Social Networks, οι υπολογιστές που χρησιμοποιείς. Χαμός!!!. Ή θα πρέπει να έχεις password για όλα, κάτι εξαιρετικά επικίνδυνο,ή θα πρέπει να έχεις φοβερή μνήμη και να θυμάσαι τα τόσα pins&pass ή θα πρέπει να είσαι εξαιρετικά οργανωμένος με ένα κρυπτογραφημένο αρχείο pins και passwords το οποίο θα πρέπει να συντηρείς (μην ξεχνάμε τις επιβεβλημένες αλλαγές passwords - κυρίως από τράπεζες) το οποίο θα backup-αρεις συχνά ή καλύτερα να το κάνεις και versioning. Φρίκη!!!
Αλήθεια πόσοι από εμάς δεν έχουμε lockarει το κινητό ή τον λογαριασμό της τράπεζας μπερδεύοντας το ένα pin ή pass μέ ένα άλλο. Όμως Θα μου πείτε, γιατί ασχολούμαι με ένα τέτοιο ζήτημα αν δεν έχω να δώσω μία λύση.
Πέρα από την απόκτηση ενός laptop με fingerprint δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άλλη λύση μείωσης των καταραμένων αλφαριθμητικών που κατατρέχουν την σκέψη μας. Εμπρός Dilbert πες τα μας:

Και τα καλώδια που χωράνε στον τίτλο? Απλά σήμερα το πρωί άνοιξα το κουτί που έχω αποθηκευμένα όλα τα καλώδια φόρτισης, usb σύνδεσης και φριίκαρα... έχουν μαζευτεί τόσα πολλά. Ούτε με ταμπέλες σε κάθε ένα από αυτά δεν τα ξεχωρίζω. Κουβάρια γίνονται όλα. γκρρρρ!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα Χρήστο. Είναι απλό! Βάλε παντού τον ίδιο κωδικό και είσαι εντάξει! Μήπως γνωριζόμαστε; Είχα συμμαθητή με αυτό το όνομα. Ελα μια βόλτα απο το μπλογκ μου να δεις την φωτό μου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε