Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστημονες οι δημοσιογράφοι? Ας απεργήσω

Απεργία αύριο, και μέσα σε όλα τα αιτήματα είναι και αυτά των δημοσιογράφων ενάντια στην κυβέρνηση που "θέλει να βάλει χέρι στο ταμείο τους". Απορώ γιατί διαμαρτύρονται οι δημοσιογράφοι. Να διαμαρτυρηθούμε όλοι εμείς που έχουμε ταμείο το ΙΚΑ, το καταλαβαίνω αλλά οι πολιτικοί φροντίζουν πάντοτε την τέταρτη εξουσία.
Ακούστε, για να μην διαμαρτύρονται οι δημοσιογράφοι ότι η κυβέρνηση θέλει να τους βάλει "χέρι" στο καλό ταμείο τους, αποφάσισε να τους εντάξει στο υπο σύσταση "Ταμείο Επιστημόνων" μαζί με τους γιατρούς, τους νομικούς και τους μηχανικούς (δηλ. τις βασικές κατηγορίες επαγγελματιών των οποίων οι εκπρόσωποι συχνάζουν στον γνωστό "Οίκο" Βασιλίσσης Όλγας και Πανεπιστημίου γωνία, χαχα!!! όχι στο Ζonars).
Ωραία νομοθετήματα. Επιστημονικοί κλάδοι όπως μαθηματικοί, φιλόλογοι, πληροφορικοί κλπ δεν θεωρούνται επιστήμονες ενώ είναι "επιστήμονας" ο αθλητικογράφος που γράφει το κείμενο με τον ευηχο τίτλο "Αχ τι ηδονή",η δημοσιο-κουτσομπόλα των μεσημεριανών, η ρεπόρτερ-είμαι-χαζή-και φαίνομαι που βγαίνει με το "ματσούκι" ανά χείρας και ρωτάει τα emo-βλαμμένα στην Πλατεία Συντάγματος αν ο Καραϊσκάκης είναι γήπεδο ή άγαλμα στην Σταδίου.
Αυτό που καταλαβαίνει και ο πλέον λογικά σκεπτόμενος είναι ότι οι κυβερνώντες φροντίζουν να έχουν ικανοποιημένους όλους αυτούς που τους εξασφαλίζουν την ανάλογη στήριξη όπως επιχειρηματίες, ποδοσφαιρικές ΑΕ - περίπτωση ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακός κλπ. που έχουν τους "γκαγκουρους" φιλάθλους (ψιφουλάκια πολλά) και τα ΜΜΕ ικανοποιημένα. Αυτό είμαστε, μία πολιτεία που μας διοικούν οι επιχειρηματίες και οι δημοσιογράφοι.

Σχόλια

Ο χρήστης lynxphoto είπε…
Το θέμα αυτής της ανάρτησης είναι βεβαίως το ασφαλιστικό και οι "αλλόκοτες" λύσεις που προτείνει η κυβέρνηση για να λύσει αυτό το ζήτημα. "Να'στε καλά να δουλεύετε" δηλαδή.
Παρ' όλα αυτά, δεν μπορώ να μην πω πως η επιστήμη, κατά μία έννοια, είναι συνώνυμη της έρευνας. Ένας δημοσιογράφος, που δεν είναι επιστήμονας, αλλά διεξάγει μία έρευνα προκειμένου να παρουσιάσει εμπεριστατωμένα ένα θέμα στον αναγνώστη του, είναι πιο επιστήμονας από τον "επιστήμονα" που μασουλάει το μισθό του παραχωμένος σε μια καμαρούλα κάποιου από τα πολλά ιδρύματα της χώρας μας. Που δημοσιεύει και παρουσιάζει τις εργασίες του, που κατά βάση είναι copy & paste εργασιών άλλων, πολλές φορές μεταπτυχιακών ή και προπτυχιακών φοιτητών, σε κατάφωτες αίθουσες στο εκλεκτό του ακροατήριο. Που διατηρεί στη φορμόλη τα όποια επιστημονικά δεδομένα έχει στη διάθεσή του για να μην τα ανακαλύψει κανένας καλύτερος και του πάρει τις δάφνες. Ή που "συνεννοείται" με βαθμίδες της εξουσίας για τα επιστημονικά αποτελέσματα στα οποία θα καταλήξει. Κάτι έχω υπ' όψη μου και τα λέω αυτά, φυσικά.
Στο μεταξύ, και όσον αφορά το ασφαλιστικό, υποθέτω πως οι κατηγοριοποιήσεις των εργαζομένων είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη υπόθεση που χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό, έννοια άγνωστη στη χώρα μας. Κατά βάση, όλοι αυτοί που αγωνιούν για το ασφαλιστικό δεν είναι και τίποτα μεγαλοεισοδηματίες. Ούτε οι δημοσιογράφοι είναι όλοι μεγαλοδημοσιογράφοι ή γραφικές κοκότες.
Πάντως, ναι. Το να θεωρούνται οι "δημοσιογράφοι" στους οποίους αναφέρεσαι επιστήμονες μου προκαλεί μία ... ναυτία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε