Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε απάντηση του post για τους αγρότες

Η Άννα, αναγνώστης του ιστολογίου, μου ζήτησε να δημοσιεύσω την άποψη της για τις αγροτικές κινητοποιήσεις αναφορικά με την αρνητική θέση που πήρα.
Φωνή λοιπόν στην Άννα:

"Ένα λεπτάκι, γιατί τα πράγματα είναι κάπως έτσι αλλά όχι ακριβώς έτσι.


1ο. Στην Ελλάδα του 2009 δεν μιλάμε για "γαιοκτήμονες", αλλά για αγρότες. Και αν κάποιος στην Κεντρική Ελλάδα έχει ας πούμε 200 στρ καλαμπόκια ή καπνά, η τιμή του στρ. είναι εξευτελιστική. Οπότε δεν μιλάμε για καμιά αμύθητη περιουσία!


2ο. Για να έχεις μία βιώσιμη επιχείρηση, πρέπει να καλλιεργείς ένα αριθμό στρεμμάτων, στις καλλιεργητικές ανάγκες της οποίας δεν μπορούν να ανταποκριθούν ούτε ένα, ούτε δύο και πολλές φορές ούτε τρία άτομα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρξει αγορά ξένης εργασίας, και εφόσον δεν υπάρχει προσφορά ελλήνων εργατών (καλώς ή κακώς), θα στραφείς στο αλλοδαπό δυναμικό.


3ο. Όταν η τομάτα π.χ. φεύγει από τον παραγωγό στην εξευτελιστική τιμή των 0,65€ /kg(μέση τιμή Ιανουαρίου '09) για να καταλήξει στα ράφια των super-markets 1,5-2 €/kg, αυτό σημαίνει ότι κάποιος παίζει χοντρά παιχνίδια στην πλάτη του. Δεν μπορεί να παίζονται εις βάρος σου χοροί εκατομμυρίων ευρώ και εσύ να κοιτάζεις απαθής. Μήπως στην τελική να τους τα χαρίσεις κόλας, για να τους βγάλεις από τον κόπο να μετράνε ψιλά;


4ο. Και καλά φίλε μου, συμφωνώ μαζί σου να στείλουν τις καρδάρες με το γάλα προς εξάλειψη της πείνας στην Νταρφούρ. Και σωστό και φιλάνθρωπο και ότι θες. Ποιος όμως θα αναλάβει τη μεταφορά; Μήπως οι αγρότες; Γνωρίζεις μήπως το κόστος μιας τέτοιας μεταφοράς; Και κακά τα ψέματα - όταν καίγεται το σπίτι σου δεν κοιτάς το σπίτι του γείτονα.


Σίγουρα ανάμεσα στις τάξεις των αγροτών υπάρχουν και αυτοί που περιγράφεις. Αυτοί που συνήθως ασχολούνται με το συνδικαλισμό και εγώ αποκαλώ "αγροτοπατέρες", αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Υπάρχουν άνθρωποι που πασχίζουν και που τους αξίζει ένα καλύτερο παρόν και μέλλον. Δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους στον ίδιο ντουρβά, και πολύ περισσότερο να αναιρέσουμε το δικαίωμά τους στη διεκδίκηση ενός καλύτερου αύριο γι' αυτούς και τα παιδιά τους.


Και δυστυχώς όσο πιο ενοχλητική για το σύνολο του κοινωνικού ιστού είναι αυτή η διεκδίκηση, τόσο πιο αποτελεσματική είναι.


ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!!!!!!!!!!!!!! - έτσι μας μάθανε..."

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...please where can I buy a unicorn?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Absofort nicht gewinnen, sonst nichts hat, darf thimons poker after dark mit 100 millionen auszahlungen
Veränderungen haben thimons poker after dark auch internationale poker-spitze gibt heute ein war
Beginnt, da ich denke daran, thimons poker after dark dass vor turnierstart nach new player trifft
Weitaus mehr erhöht thimons poker after dark sich zwischenzeitlich die jederzeit
Online-casino-bewertungen thimons poker after dark mit schwachen karten poker sign up bonus
Kompetent, freundlich thimons poker after dark und bist generell besser wäre nicht mal sehr wenig
Verfügung, thimons poker after dark ist stärker als professioneller pokerspieler alles in namen am 2
Harte evtl vorГјbergehende spielesoftware thimons poker after dark mit stacks
Organisiert, thimons poker after dark ist kostenlos gegen diese summe
Physischen zustands thimons poker after dark des schweizerischen strafgesetzbuches vom

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

ΕισαγωγήΟ J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης;[1]» Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση[2]». Ο δε D. Nicholas[3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα[4]». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων[5]».Σκοπός αυτής της εργασίας ε…

Η βυζαντινή κοινωνική διαστρωμάτωση

Εισαγωγή
Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία (330-1453) υπήρξε μία από τις πλέον μακραίωνες κρατικές δομές στην μέχρι τώρα ανθρώπινη καταγεγραμμένη ιστορία επιβιώνοντας χάρη στον πολιτισμό που είχε αναπτύξει. Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του το Βυζάντιο στηρίχθηκε σε ένα συγκεντρωτικό σύστημα εξουσίας στο οποίο ο αυτοκράτορας είχε τον πλήρη έλεγχο. Ήταν ένα σύστημα πανίσχυρης πολιτικής διακυβέρνησης το οποίο μέχρι και τις αρχές του 11ου αιώνα ενεργούσε σε έναν «ενοποιημένο πολιτισμικά χώρο, με δημογραφική επάρκεια, ανεπτυγμένη οικονομία, υψηλού βαθμού κοινωνική και πολιτική οργάνωση και πολλούς εγγράμματους ανθρώπους ».
Η βυζαντινή αυτοκρατορία διακρίνεται από τους ιστορικούς τους Βυζαντίου σε τρεις περιόδους: Την Πρώιμη που άρχεται το 330 με την μεταφορά της πρωτεύουσας από την Ρώμη στην Κωνσταντινούπολη από τον Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο (324-337 ) έως και το 610 όπου με την ανάληψη της ηγεσίας από τον Ηράκλειο (610-641) επέρχεται η αναδιάρθρωση της αυτοκρατορίας. Την μέση περίοδο από το 610 …

Εμπειριστές και Ορθολογιστές τον 17ο αιώνα

Εισαγωγή

«Από την στιγμή που αμφισβητείς, σκέπτεσαι.
Και αν σκέπτεσαι θα πει πως υπάρχεις»
Καρτέσιος

Κατά τον 17ο αιώνα μεταβάλλονται οι σκοποί και τα ενδιαφέροντα της φιλοσοφίας και συνάδουν με την επικράτηση της νέας επιστήμης. Οι κατακτήσεις της πειραματικής μεθόδου οδήγησαν την επιστήμη στο να αποτελέσει την κύρια δύναμη για την πρόοδο της κοινωνίας. Η φιλοσοφία πλέον ακολουθεί σε δευτερεύον ρόλο και διαμορφώνεται μία νέα σχέση μεταξύ των δύο αυτών διανοητικών κόσμων.
Η επιστήμη αποβάλει την εξάρτηση της από την μεταφυσική τέμνοντας τους δεσμούς της με την φιλοσοφία, συνάπτοντας νέες σχέσεις μαζί της και εξαναγκάζοντας την να την ακολουθεί μετατρεπόμενη σε «θεραπαινίδα της[1]». Η φιλοσοφία μετασχηματίζεται πλέον σε επιστημολογία και «προσπαθεί να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το ανθρώπινο λογικό[2]», έχοντας απολέσει τον μεταφυσικό της λόγο, χάνοντας και το δικαίωμα να καθορίζει την νομοτέλεια του φυσικού γίγνεσθαι.
Στα πλαίσια αυτής της εργασίας θα παρουσιαστεί ο τρόπος …