Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε απάντηση του post για τους αγρότες

Η Άννα, αναγνώστης του ιστολογίου, μου ζήτησε να δημοσιεύσω την άποψη της για τις αγροτικές κινητοποιήσεις αναφορικά με την αρνητική θέση που πήρα.
Φωνή λοιπόν στην Άννα:

"Ένα λεπτάκι, γιατί τα πράγματα είναι κάπως έτσι αλλά όχι ακριβώς έτσι.


1ο. Στην Ελλάδα του 2009 δεν μιλάμε για "γαιοκτήμονες", αλλά για αγρότες. Και αν κάποιος στην Κεντρική Ελλάδα έχει ας πούμε 200 στρ καλαμπόκια ή καπνά, η τιμή του στρ. είναι εξευτελιστική. Οπότε δεν μιλάμε για καμιά αμύθητη περιουσία!


2ο. Για να έχεις μία βιώσιμη επιχείρηση, πρέπει να καλλιεργείς ένα αριθμό στρεμμάτων, στις καλλιεργητικές ανάγκες της οποίας δεν μπορούν να ανταποκριθούν ούτε ένα, ούτε δύο και πολλές φορές ούτε τρία άτομα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρξει αγορά ξένης εργασίας, και εφόσον δεν υπάρχει προσφορά ελλήνων εργατών (καλώς ή κακώς), θα στραφείς στο αλλοδαπό δυναμικό.


3ο. Όταν η τομάτα π.χ. φεύγει από τον παραγωγό στην εξευτελιστική τιμή των 0,65€ /kg(μέση τιμή Ιανουαρίου '09) για να καταλήξει στα ράφια των super-markets 1,5-2 €/kg, αυτό σημαίνει ότι κάποιος παίζει χοντρά παιχνίδια στην πλάτη του. Δεν μπορεί να παίζονται εις βάρος σου χοροί εκατομμυρίων ευρώ και εσύ να κοιτάζεις απαθής. Μήπως στην τελική να τους τα χαρίσεις κόλας, για να τους βγάλεις από τον κόπο να μετράνε ψιλά;


4ο. Και καλά φίλε μου, συμφωνώ μαζί σου να στείλουν τις καρδάρες με το γάλα προς εξάλειψη της πείνας στην Νταρφούρ. Και σωστό και φιλάνθρωπο και ότι θες. Ποιος όμως θα αναλάβει τη μεταφορά; Μήπως οι αγρότες; Γνωρίζεις μήπως το κόστος μιας τέτοιας μεταφοράς; Και κακά τα ψέματα - όταν καίγεται το σπίτι σου δεν κοιτάς το σπίτι του γείτονα.


Σίγουρα ανάμεσα στις τάξεις των αγροτών υπάρχουν και αυτοί που περιγράφεις. Αυτοί που συνήθως ασχολούνται με το συνδικαλισμό και εγώ αποκαλώ "αγροτοπατέρες", αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Υπάρχουν άνθρωποι που πασχίζουν και που τους αξίζει ένα καλύτερο παρόν και μέλλον. Δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους στον ίδιο ντουρβά, και πολύ περισσότερο να αναιρέσουμε το δικαίωμά τους στη διεκδίκηση ενός καλύτερου αύριο γι' αυτούς και τα παιδιά τους.


Και δυστυχώς όσο πιο ενοχλητική για το σύνολο του κοινωνικού ιστού είναι αυτή η διεκδίκηση, τόσο πιο αποτελεσματική είναι.


ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!!!!!!!!!!!!!! - έτσι μας μάθανε..."

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...please where can I buy a unicorn?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Absofort nicht gewinnen, sonst nichts hat, darf thimons poker after dark mit 100 millionen auszahlungen
Veränderungen haben thimons poker after dark auch internationale poker-spitze gibt heute ein war
Beginnt, da ich denke daran, thimons poker after dark dass vor turnierstart nach new player trifft
Weitaus mehr erhöht thimons poker after dark sich zwischenzeitlich die jederzeit
Online-casino-bewertungen thimons poker after dark mit schwachen karten poker sign up bonus
Kompetent, freundlich thimons poker after dark und bist generell besser wäre nicht mal sehr wenig
Verfügung, thimons poker after dark ist stärker als professioneller pokerspieler alles in namen am 2
Harte evtl vorГјbergehende spielesoftware thimons poker after dark mit stacks
Organisiert, thimons poker after dark ist kostenlos gegen diese summe
Physischen zustands thimons poker after dark des schweizerischen strafgesetzbuches vom

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είναι Προσήνεια

Τα άτομα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χαρακτηρίζονται κυρίως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνουν στον συνάνθρωπο τους. Δείχνουν μεγάλη ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο πόνο και πάντοτε δείχνουν μεγάλη θέληση για συνεργασία με τους γύρω τους. Εμπιστεύονται εύκολα τους άλλους ενώ πολύ σπάνια κάνουν κακή κριτική για άτομα που γνωρίζουν. Είναι άτομα που προσπαθούν και αποφεύγουν τις συγκρούσεις ενώ όταν έχουν διαφορές με άλλους προσπαθούν να βρουν μια συμβιβαστική λύση. Συνήθως Δεν τους αρέσει να μιλούν πολύ για τον εαυτό τους καθώς πιστεύουν ότι οι ίδιες τους οι πράξεις είναι αυτές που αναδεικνύουν την προσωπικότητα τους.

Φεουδαρχία, μια μεσαιωνική νοοτροπία

Εισαγωγή Ο J. Le Goff στο κείμενο του για την «Ιστορία των νοοτροπιών» αναρωτιέται: «Η φεουδαρχία, πάλι, τι είναι; Ένα σύνολο θεσμών, ένας τρόπος παραγωγής, ένα κοινωνικό σύστημα, ένας τύπος στρατιωτικής οργάνωσης; [1] » Ο Κ. Ράπτης αναφέρει ότι «ο όρος φεουδαλισμός χρησιμοποιήθηκε μεταγενέστερα και όχι από τους Ευρωπαίους του Μεσαίωνα για να δηλώσει ένα σύστημα σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπική βάση [2] ». Ο δε D. Nicholas [3] εκφράζει την άποψη ότι η φεουδαρχία δεν μπορεί να οριστεί ως «σύστημα». Αντίθετα προτιμά χρησιμοποιήσει τον όρο «φεουδαρχικές σχέσεις» ή «φεουδαρχικός δεσμός» ως πλαίσιο ρύθμισης των ανθρωπίνων σχέσεων όπου βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η υποτέλεια, «ο προσωπικός δεσμός ενός υποτελούς με έναν άρχοντα [4] ». Νοοτροπία τι είναι; Σύμφωνα με την λεξικογραφική ανάλυση στο κείμενο του J. Le Goff η νοοτροπία «δηλώνει το συλλογικό χρωματισμό του ψυχισμού, τον ιδιαίτερο τρόπο που νιώθει και σκέφτεται ένας λαός, μία ορισμένη ομάδα ανθρώπων [5] ». Σκοπός αυτή

Η σύγχρονη εποχή σύμφωνα με τους Bauman και Giddens

1. Εισαγωγή. Η νεωτερικότητα και η ύστερη νεωτερικότητα (ή κατά άλλους μετανεωτερικότητα ) αποτελούν δύο όρους στην κοινωνιολογική επιστήμη για τους οποίους καταναλώθηκε σημαντική πνευματική εργασία για τον προσδιορισμός τους. Αν θέλαμε να προσδιορίσουμε χρονικά τις δύο περιόδους θα τοποθετούσαμε την νεωτερικότητα από τον 15ο αιώνα έως και το 1945 με δομικά στοιχεία τον Διαφωτισμός, της πολιτικές επαναστάσεις, την βιομηχανική επανάσταση, την επιστημονική επανάσταση και το καπιταλιστικό σύστημα. Η ύστερη νεωτερικότητα αρχίζει από το 1945 και μετά με κύρια στοιχεία την κοινωνία της αφθονίας, την παγκοσμιοποίηση, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής επικοινωνίας, την αλλαγή των χωρικών και χρονικών συντεταγμένων, τις συναλλαγές, την κινητικότητα του κεφαλαίου. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εργασίας θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσαν οι κοινωνιολόγοι Zygmunt Bauman (κεφάλαιο 2) και Anthony Giddens τις δύο αυτές περιόδους (κεφάλαιο 3). 2. Οι θέσεις του Bauman για την νεωτε